5/08/2011

This bottle got me singing

Terve taas, haters! [heitterit]

Minä, meikä ja mä, elikkästä niinku niin Nina, oon ollut jonkun aikaa pois kuvioista, suoraansanottuna ihan vaan motivaatio-puutteen vuoksi! Mutta eipä hätää, vedetään vähän takasinpäin ajassa ja kerrataan tapahtumia after edellinen mun tekemä postaus.

Oltiin tosiaan Riinan kanssa samassa duunissa ja mä alotin itsenäisesti myös toisen duunin siihen päälle.. Ajattelin eka, että kyllä nää menee siinä samassa, kunhan saan vaan rahaa pirusti, että voin toteuttaa kaikki mun matkustus-pläänit. Ja tosiaanhan mitään pitkäaikaista duunia EI pitänyt olla tiedossa. Mutta toisin kävi; kaks duunia alkoi samaan aikaan ja eihän siitä tullut yhtään mitään. Koulutukset molemmista ja sit vielä aamuvuorot molemmista, oli vaan pakko luovuttaa se mun ja Riinan yhteinen duuni niille, jotka sen paremmin händlää.. no, eihän meillä mitään seuraajia ole, joten voin kertoo; oltiin parasta a-ryhmää, korvaamattomia. (ps. typosin kahdesti sanan korvaamaton)

Mut nyt oon sit hommissa eräällä suurella suomalaisella operaattorilla, tekemässä sellasta duunia, mistä en olis ikimaailmassa voinu kuvitella tykkääväni. Duuniporukka on ihan loistava, ei mitään valitettavaa (eipä!) ja hommat skulaa niinku kuuluuki. Pari viikkoa on nyt tullu siellä oltua ja ei voi sanoa, että mikään päivä olis ollut samanlainen :) Löysin myös mun tulevan aviomiehen, että terkkuja vaan toimistolle! :D

Vähän "mielenkiintosempiin" juttuihin; mähän olen tunnettu myös siitä, että mun hiustenväri vaihtelee yhtä usein, kun vuodenajat (okei, ehkä vähän useamminkin vielä) ja tänä vuonna on tultu nähtyä jo blondia, punaista, piri-pinkkiä ja nyt sit tää mikä on tällä hetkellä! En oikein osaa kuvailla tätä väriä, mut kattokaa nyt sit iteki

Pahoittelen kakkaa laatua tuossa toisessa otoksessa, ja hienoa sommittelua! :D näkyy muuten mun tatskaki kivasti (ahem.. ylivaloittuneena se näyttää niiiiiiin hienolta!)
Nyt on sit tällanen, saa nähdä mitä seuraavaks. Tykkään tästä kyllä ite tosi paljon, mutta saatan kyllästyä yhtäkkiä! Sit saattaakin olla ihan lyhyt Ninssin letti ja sit itkettää! Oon koittanu kasvattaa tätä niiiiiin pitkään, etten vois heittää hukkaan tätä kauheeta työtä.
Oli kyllä tosiaan totuttelemista tohon oikeeseen puoleen, ei ole ihan hetkeen ollut noin lyhyttä hiusta mun päässä.
Tän kaiken sai aikaan mun luotto-hairdresser, eli Anne My Illusionista, jonka pettämättömään silmään oon luottanut jo monet vuodet (poislukien muutaman kerran, kun oon pilannu tukkaani värinpoistoilla kotona, ja oon kyllä saanu kuulla aina kunniani). Tytöt pisti oman firman pystyyn 2010, mutta molemmilla raudanluja kokemus hiuksista ja kynsistä ja kaikesta ihanasta jo monen vuoden takaa :)
Nana tekee myös ihania Minx-kynsiä, jopa meidän mamma innostu niistä niin paljon, että otatti muutamat hienot ja pääs jopa lehteenki niiden kanssa! Eli hyvät tais olla ;)

Muttajoo, huomenna pitäis mennä taas töiden pariin ja ennen sinne asti pääsemistä olis vielä paljon tekemistä! Mun illat ja aamut on aina ihan kamalia, en haluais et kukaan joutuu seuraamaan mua iltasin tai aamusin, mä juoksentelen ympäri kämppää ja koitan keräillä tavaroitani + latvakakkosena (lue: pöljä, idiootti, huonomuisti) hävitän ja levitän aina kaiken ympäriinsä ja puolet aamusta menee niiden kamojen ettimiseen... Ja naisetko muka kuluttaa paljon aikaa peilin edessä? Mulla menee eniten aikaa sen peilin etsimiseen!
Ja sit nää illat taas.. voi morjens! Yritän aina suunnitella seuraavan päivän mahdollisimman tarkkaan ja etsiskellä kaikki kamat valmiiksi ja päättää mitä puen, mut hei. Ei onnistu. Että tervetuloa vaan yökyläilemään :)))

On tässä välillä kerennyt sattua ja tapahtua vaikka ja mitä, osasta en uskalla puhua mitään ja osa on taas niin henkilökohtasia, ettei viitsi! (Ainakaan ennen ekaa känni-päivitystä)

Tässä vielä super-päräyttävä biisi kaikille kuunneltavaksi, ja voin kertoa. Ihan pirun hyvä ja oon luukuttanut sitä nyt varmaan kuukauden päivät, eikä vieläkään kyllästytä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti