9/04/2012

Sekavaa!

En ole taas hetkeen päivitellyt mitään ja Riinakin on ollut kuumeen kourissa, että hiljasta on pidelly.

Mitä on tapahtunut?
- ollaan menty kouluun
- mulla on tumma tukka
- mä oon muuttanut kaikki kamani uuteen kämppään
- suunnitelmat on kerenny muuttumaan moniamonia kertoja alkuperäisistä
- oon ollut töissä (en tiiä oonko sitä aikasemmin hypettäny)
- mulla on kohta synttärit
- pääsen muutaman viikon päästä takas vanhalle koululle riehumaan ja kertomaan vähän missä mennään nyt
- pääsen muutaman viikon päästä myös juhlimaan kaverin tupareita
- silloin muutaman viikon päästä pääsen myös sellasen bändin keikalle, missä en oo käyny vuosikausiin <3
- oon leikkiny riinan personal hairstylistiä
- pääsen vihdoinki iteki kampaajalle!
- ..ja optikolle
- mun pitää tehdä töitä ihan törkeenä ton koulun eteen
- oon laihtunu 7-8kg päivästä riippuen :D
- mut on yritetty polttaa (että terkkuja vaan, KUN luet tätä)
- mutta silti mun elämässä on hyvin paljon rakkautta <3 (että terkkuja sullekin, hassu.)

Ei kai tässä muuta! Yritetään nyt pysyä vähän paremmin linjoilla tässä tuota noin niin. Kyllä. Pakko.


luv,
ninae

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti