1/21/2011

You put your dancingshoes on and do it again


Koska te ette selvästikään ole kauhean motivoituneita arvaamaan tota mun edellisen postauksen kuva-aihetta, ni ei sit! Lähimmäks vetäs varmaanki toi Carly-beibe, eli vuosihan oli 2005 ja tapahtuma oli Lahti 100-juhlat. Kaikki muut koululaiset oli duunannu
överimakeita bannereita ja kaikkea hienoa, meil oli sit tollai järkyttävän kokonen ninae on ihku pienenpikukolme-kangas. Ideahan oli.. no, ei sellast voi muistaa. Tulipahan marssittua tollasten kanssa kunnon rinksa in da Lahti-city.


Viime yönä kattelin sit tälläst . En siis päässyt edes puoleenväliin sarjaa, kun oli pakko lopettaa.
Tiivistelmänä: kaks larppaajaa menee naimisiin ja niitten häittenkin pitää olla larppaamista. En oikein tiedä, et onks ne sitten 4real naimisissa, vai mitä?! Heittääks ne sit himas noppaa ja kysyy, et oliks tää nyt totta vai ei? Ai että. Tän mä niin haluaisin nähä.





Mä en ole mikään häähullu (ainakaan tällä hetkellä?) mut kyllä mä nyt kuitenkin yrittäisin vähän panostaa. Ensinnäki, vaikka mun äiti rakastaa mua ihan hirveästi, niin ei se silti pukeutuis noita-akaks mun häihin. Toivottavasti ainakaa mitää sellast ei oo tulos.
Mut joo, kai me kaikki flikat halutaan naimisiin joskus, mähän olen päättänyt jo hääpäivänki etukätee ja tilannu laulajanki sinne ja kaikkea!
Epäselvää tosin on, et kenen kanssa mä oon naimisiin menossa, mut ehkä se selvii kans täs ihan lähiaikoina, ku valittu päivämäärä lähenee :D

Lässyt off nyt. Mä alan siivoilee, koska kynsiasiakas saapuu noin klo 19 ja zillee.
Olipa lame postaus. No, välil tälleeki. Puss hanit <3

4 kommenttia:

  1. Moikka! Mä luen teijän blogii joka päivä :) Teettekö ikinä päivän-asu postauksia??

    VastaaPoista
  2. No ollaan vielä niin noobeja tässä bloggaamisessa, mut kyllä varmasti joo jossain vaiheessa alkaa tulemaan niitä päivän asujakin :) Don't worry, be happyending! (propsit Sui-Hingille)

    VastaaPoista
  3. no mikäs ongelma se sulle on jos joku haluu pitää larppaushäät? ei kai sun mutsi nyt pukeudu noita-akaks ellei teillä oo häissä pukukoodia, joka velvottaa pukeutumaan. en oo larppaaja enkä sitä millään tavalla ihannoi mut jos kaks larppaajaa menee naimisiin ni tuskinpa niitten häiltä voi muuta oottaa ku larppimeininkiä.

    VastaaPoista
  4. Ongelma on se, että mä en käsitä, ymmärrä enkä snaijjaa. Got it?

    Eikä ne vissiin edes ollu larppaajia, mut ois voinu olla!

    Haters gona hate! (sydänsydänsydännnn)

    VastaaPoista