5/30/2011

I don't think you realize how much you mean to me






Ollaan oltu Riinan kanssa vähän seikkailemassa, pyydänkin siis anteeksi tätä blogin päivitys-tahtia.
Käytiin tosiaan vähän torilla tsiigailemassa meininkejä, en vieläkään pysty käsittämään, kuka viimesillään raskaana oleva nainen tunkee sadantuhannen ihmisen keskelle ja saa jonkun paniikkikohtauksen ja tunkee läpi väkijoukosta "mä oon raskaana apua väistäkää". Ihan kivat bileet, mitään tai ketään ei lavalla nähty, mut kaikkee muuta jengii sit nähtiinki.

Riina on ollut pääsykokeissa ja mä oon ollu.. no siis.. sairaslomalla ainaki? Ja töissä hei! JES!

Nojoo, käytiin me kattomassa roller derbyä, siitäkin on kyllä aikaa, mut pakko vähän ees hypettää, koska maailman siistein harrastus.



Ja noi tytöt! HUH! Ei mitään turhia mimmejä, Lahti Roller Derbyn sivuilta saa lisätietoja, käykää tsegee! ps. Bay City Rollers hakee freshmeattejä alottamaan elokuussa, pistäkää ilmoittautumislomaketta menemää, be there or be square! Mä ainaki oon messis!

Jepaje, ei mulla muuta, mo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti