9/15/2011

Oh baby when you talk like that, you make a woman go mad

Jihaa! Oon nyt vanhentunut taas vuodella! Onpa korppuisa olo :)
Kävin tosiaan tiistaina lunastamassa mun quadskatet Kouvolasta ja mentiin parin koulukaverin kanssa luistelemaan koulun saliin. Oli ihan makeeta, vaikka pitikin vähän hillitä menoa, kun ei ollut suojia. Sain kyllä hienosti lennettyä polvilleni, kun yritin jarruttaa ja salin lattia nyt on vähän turhan kuminen noiden rullien kanssa mentäväks. Mut pysyin suurimman osan ajasta pystyssä, kuten myös muutkin likat, jotka koklaili mun luistimia. Kiva, että ihmiset tykkää kans samasta lajista ja haluu hommata kans omat kamansa et pääsee luistelee. Mulla on niin tajuttoman huono kunto nykyään, kun en oo liikkunut pahemmin moneen vuoteen, mut nyt se kunto alkaa kohoomaan väkisinkin! 
Tilasin tänään polvisuojat, kyynärsuojat ja rannesuojat, niin pääsee kaatuilemaan oikein urakalla :) ja kypärän tietysti! 
Käytiin myös luokkakaverin kanssa ratsastamassa keskiviikkona, oli ihan huippua. Sain onneks vähän laiskemman puoleisen hepan, niin oli kiva ettiä vähän sitä tuntumaa taas. Jos mut olis tuikattu jonkun hullun tykin selkään heti, olisin varmasti aiheuttanu monille osapuolille tuhoa :D ens viikolla taas uudestaan, kyllä tää tästä lähtee skulaamaan.
Tajusin kans näiden mun hankintojen jälkeen, että oon taas ihan persaukinen. Kyllä toi muutto vei niin paljon rahaa, että vähempiki hirvittäis. 

Huomenna taas kouluun väsäilemään työhakemuksia ja sensellasta, erittäin todennäkösesti teen myös vähän noita rästejä taas pois. 




Avautumis-alert! Jos et halua lukea angstia, poistu sivustolta!


Ärsyttää, kun annan kaikkeni ja oon valmis luopumaan monista asioista muiden takia. Esim. yöunet, raha, aika etc.

Jätän omat hommani hoitamatta ja hoidan muiden asioita ihan liiankin hyvin ja omistaudun muiden jutuille enemmän ku omilleni. Paha tapa ja tää on pakko saada kitkettyä pois laiskuuden lisäks. Hyi. Ällöttää pelkkä ajatuskin siitä, että kuin paljon pitäis kaikkia hommia hoitaa, kuten kelan paperit tästä opiskelusta sekä toi asunnon ilmanvaihto-hässäkkä.

Mulla olis paljon kuvia teille, mutta tää puhelimella netissä pyöriminen ja bloggaaminen on jo niin pinttyny tapa, enkä ikinä koneella ollessa saa mitään aikaseks. Pitää ottaa huomenna iphonen piuha kouluun mukaan, jos siirtelis vaikka noita kuvia siellä koneelle ja uppis sit tännekin osan :) voisin myös joku päivä ottaa projektikseni skannata vanhoja kuvia ja verestää vähän muistoja! Hihi, Riinastakin saattaa löytyä muutama kiva otos tuolta paperikuvien kätköistä ;) ihan julkasukelposta materiaalia tosin, että laskekaas ne luurit alas ja lopettakaa se seiskapäivän numeron valitseminen ja kuvapalkkioiden himoitseminen!

Kiitos, anteeks ja hyvää yötä!

Ps. Mulla on myös ongelma, kohta en enää nää Riinaa niin usein. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti