10/01/2011

Kaikki nuoret tyypit

Miksei kaikki meidän vakkari-lukijat voi ilmottautua julkisesti lukijoiksi? Olis nimittäin kiva päästä vastavierailuille jengin blogeihin ja se ehkä vähän kannustais meitäkin parantamaan ulkoasua ja tekstejä ja päivittämään useammin!

Mä olen ollut tänään 9h koulussa (siitä lisempää täällä) ja oon ihan loppu. En oo aikoihin joutunut tekemään tällasta duunia ja sen huomaa kyl lopputuloksesta. En tiedä, pitäiskö mun nyt itkeä vai nauraa. Mut sen sanon, et toivon, ettei Jussi kuitenkaan itke tän päivän jälkeen itteään uneen. Vaik voisin veikata, että itkee.

Ei kuulemma olla kuuluisia, koska ei tehdä 'päivän asu'-postauksia. Pitäiskö?

4 kommenttia:

  1. Se on kyllä rasittavaa kun tiät että porukka lukee sun blogia ja samat ihmiset kommentoi useisiin postauksiin, mutta sulla ei oo mitään käryä siitä ketä ne on:D

    VastaaPoista
  2. Kun kommentoisivat edes! :D mut meidän blogissa on niiiiin hiljasta, pitää varmaan alkaa taas kirjottamaan provosoivia postauksia, niin saa porukan liikkeelle :p

    VastaaPoista
  3. ninssi, ja senkää takii me ei olla kuuluisii ku meil ei oo 'ostin tänään tälläisen paidan.. ja tän.. tää on ginast.. hm...gina..' -postauksiii! mut ku mun tigit + kenkulit tulee LUPAAN tehdä postauksen

    VastaaPoista
  4. ai hitto ku löytäisin sen mun kameran laturin ni voisin heti mennä kuvailee tota mun vaatekaappia, varmaa 10 vaatekappaletta mitä en oo koskaa käyttäny ja tyylii hintalaputki viel kii :D

    VastaaPoista