10/30/2011

this is halloween

Onko nyt joku juhlittava tapahtuma? Kaikki tuntuu olevan jossain bilettämässä/hengailemassa paitsi mä! Mun tän päivän huvit on aikalailla kulminoituneet sohvalla rötväämiseen ja telkkarin toljottamiseen. Ei mutta tein mä itelleni sairaan hyvää ruokaa ja söin jälkkäriks viel jäätelöäki! mm-hmm! Illan kohokohta oli, kun leffan jälkeen tultiin mamin kanssa alakertaan ja Muru hyppäs suoraan faijan päälle niiden sänkyyn. Siinä se sit unissaan yritti Murmelia hätyyttää istumasta sen mahan päältä, mut aika heikolta näytti. Rätkätettiin äidin kanssa ihan hulluna ja totesin, että onneks ei kumpikaan harrasteta tota alkomahoolia hirveästi, muuten toi tilanne olis ollut 300% hauskempi ja äänekkäämpi. Mutsi on tosiaan ollut vuosikymmeniä juomatta tippaakaan ja mulle ei oikeastaan kauhean usein maistu. En tiedä mikä siinä on, kai mä tajuan että viina on baarissa kallista ja jätän ostamatta pihiyksissäni :D

Todistettavasti oon joskus juonut alkoholia ja ollut myös blondi(hko).

Mulla tuli äsken ikävä. Ikävä sellasta asiaa, että tiedän satuttavani itteäni ihan liikaa jos palaan sen asian pariin. Nimittäin blondius. Aijai. Kattelin tossa vähän vanhoja kuvia ja totesin, että mun letti oli niiiiiin pähee vaaleena. Johtuu ehkä siitä, että se oli vähän pidempi myös. Huomenna olis taas kotiparturoinnin vuoro (ei mulla tässä letissä mitään mallia ole, ni ihan sama) ja kotiinpaluu.


Mä oon ollut viikon Lahdessa ja ajattelin ensin, että näkisin kauheasti kavereita, mut en ole nähnyt oikeastaan ketään. Eilen tosin kävin viemässä rakkaan ystäväni baarista kotiin ja juteltiin vähän henkeviä, kun kello alkoi näyttää jo seuraavaa päivää. Kerkesin jo vähän säikähtää ystäväni puolesta, mut ilmeisesti kaikki kääntyikin sit hyväks lopulta. Tai no, ei hyväks, mutta paremmaks. Joskus pitää olla tosi ilkeä ja suorapuheinen, että saa ittensä esille tarpeeks selvästi. Ei mun tarvinnut tosin sanoa moniakaan niistä asioista, mitä ensin meinasin sanovani, vaan ystävä onneks tiesi mitä tarkotan. Oon muutenkin tosi huono puhumaan ihmisille, että miten tärkeitä ne mulle on. Anteeksi siitä hey <3

Mutta enempää vetistelemättä, ajatus kohti iloisempia aiheita. Parsin huomenna Murun tikit pois ja se saa taas olla melkeinpä oma hölmö ittensä ilman neljää rajottavaa lankaa mahanahassa. Pakko muutenkin ruveta nyt käyttämään sillä sitten villapaitaa, vaikkei se mikään karvaton olekaan, mutta kun mä vähän nypin sitä.. Nyt huomaan, että miten pieni koira mulla oikeasti on, kun lähti mukavat kasat karvaa nyppiessä. Eihän se nyt mikään ihan maailman viisain ratkasu ollut tälleen talvea vasten, mutta jos toi sen pohjavilla vaikka kasvais vähän tuuheammaks kun nypin huonot karvat pois. Jotenkin olis pakko ruveta saamaan tolle koiralle lisää massaa, mutta miten?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti