11/14/2011

harasoo!

Heipparallaa, pitkästä aikaa!
Viikonloppu on taas takana päin ja kouluviikko startattu.
Olin taas viikonlopun Lahdessa ja vietin suurimmanosan ajasta porukoilla. Kävin uuden kauppakeskus Karisman tsekkaamassa tietenkin heti perjantaina, mut aika vaisuhan toi nyt oli. Kävin pyörimässä Riinan työpaikalla ja sovitinkin yhtä ihanaa pöllö-neulemekkoa, mut oli vähän turhan timmi ;x
Oli kyl jotenki tosi ihanaa palata takasin kotiin, laitoin heti pyykit koneeseen ja vaihdoin kissojen hiekat ja annoin niille ruokaa. Ton energiaboostin jälkee oliki pakko käydä nukkumaan hetkeks kun oma sänky houkutteli niin sairaasti :D

Karisma oli tosiaan vähän laimee, mut siel oli sellasia liikkeitä, mitä oon odottanutkin Lahteen ihan mielettömästi. Kuten esim. superihana Bijou Brigitte, mikä mun tekis aina mieli ostaa tyhjäks! :D

Tälläset lähti tällä kertaa mukaan :)
En oo ihan 100% varma noista korviksista, mut ehkäpä ne menee! Oon tosi huono käyttämään kovin näkyviä koruja ja tänään oli koulussakin kokoajan outo fiilis, kun avain roikku kaulassa :) vaikkei se kovin iso olekaan, mutta silti. Yleensä oon ihan koruton, paitsi tietty noi venytys-korut ja nyt toi tragus-koru on kokoajan, mutta muuten. Aina vaan huivi kaulassa ja that's it.

Suunniteltiin tänään luokkakaverin kanssa mulle tatskaa, saas nähä tuleeko onnistumaan vai nou. Mut toi avain liittyy vähän siihenki ;)

Olin unohtanu, miten pahalta vuohenjuusto haisee! Ostin jotain tollasia vuohenjuustoperunoita pakasteena ja aattelin et olis kiva vähän leikkiä kulinaristia vaik onkin opiskelija, mut tää haju on jotain niin kamalaa! Onneks lämmitin niitä eka mikrossa, muuten ne olis ollu TUNNIN tuolla uunissa lemppaamassa, nyt riitti vaan puol tuntia ja tää haju on ihan sanoinkuvailematon. En vaan tykkää tästä hajusta, ruoka on varmaan tosi hyvää.

Siinä yks herkku-aamiainen mitä tein itelleni syyslomalla :D aika överi. Normisti en syö aamusin mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti