3/30/2012

diipadaapa

@we♥it


En olis uskonut sanovani, että mua harmittaa kun en oo päässyt urheilemaan. Oon nyt viikon ollut kipeänä ja tänään on ensimmäinen päivä ku kuumetta on vain ja ainoastaan ollut maximissa 37.1'c ! Jeeejee. Enköhän mä tästä parane. Tää vissii oli joku hieman pidemmän sortin influenssa.. vissii neljä päivä 38-39'c kuumeessa ja sitten loppu päivät 37-38'c. Mut nii. Olin just saanut hyvän tatsin tohon crosstrainerilla menoon.. parantanut matkaa ja aikaa viikossa.. mut ei, yhden lepopäivän tilalle tuli tää viikon lepo. Ja se, että mun pitää kunnolla parantua tästä kunnes pääsisin taas crossin kimppuu, en halua saada mitään pahoja jälkitauteja.. hmph.

2 kommenttia:

  1. Toi on kyllä maailman ärsyttävintä kun on saanu treenirutiinin päälle ja sit iskee joku flunssa. Onnes itellä helpotti nopeimpaa ikinä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niin on! itellä tosiaan tää kesti pari päivää pidempää, mitä olin suunnitellut ;D nyt enää kauhee yskä ja nuha.. ehkä ens viikon loppupuolella vois päästä treenailee jo, jeee! :) Mut hyvä ettet tullut kipeemmäks!

      Poista