3/10/2012

Heräteostoksia!

The wombats - 1996 (Lenno remix)






























Aluks mä en ymmärrä mikä mun tota uutta pokkarii vaivaa. Enkö mä osaa sitä käyttää vai miks kuvista tulee joko tosi random värisiä, epätarkkoja tai niiku tos kenkäkuvassa, ni tollasta blurrishaibaa!? Ehk pitää lukee manuska uusiks ja kokeilla kikkailla jotain, että sais sen wörkkii kunnolla.. Oon kans sellanen ihminen, et harvemmin luen noita ohjekirjasia uusista tuotteista. Mut joo. Ylhäällä hieman tän viikon heräteostoksia! Torstaina ku käytii Riken kanssa kiertelee Karisman kauppoja ni mukaan läks Stadiumissa tarjouksessa ollut lilttu sykemittari! Hei pls, minä + sykemittari. Viikon läppä ! No mut lähdin sitten eilen testailemaan, että kuinka tuo vekotin toimii.. ja tadaa. Heitinki sit kevyen 6.3km lenkin siskolleni. En oo tosiaan hetkeen lenkkeillyt ni oon ihan 'wooouuuu. hyvä minä' tosta suorituksesta. 

Enivei. Vaikka kevät tekee kuinka tulojaan, ni ostin eilen uudet talvikengät ! Rakkautta ensi silmäyksellä -meininkiä oli noiden töppösten kaa. Oli aivan pakko kokeilla noita ja ihan mielettömän kivat jalassa oli. Ja vielä -50%! Huh. 20e ei oo paha hinta noista.. Etenki ku oon tuon tyylisiä ettinyt pitkään. Eli pelkkää rakkautta.

4 kommenttia:

  1. Oooh, juuri tollaisia töppösiä oon itsekin etsinyt! Ja vieläpä huokealla hinnalla. Mistä moiset, myöskin Stadiumista?

    VastaaPoista