3/22/2012

asdfg.


Kohta tääki viikko on taas mennyt tehden ei mitään.. Okei, crosstraineril oon mennyt jo 21km verran 3pvän. Olin ihan fiiliksessä ku oon parantanut mun aikoja ja kilsoja. Jes. Täl viikol mennyt 7km siinä ajassa helposti missä viime viikolla 6km. Jos jatkan näin ni eiköhän vaik parin kk päästä näy tuloksia jo. 
Mjoo.. Tänään aamusta tuli viesti, että mun h&m paketti on tullut ärrälle jonka sitten hain illalla samalla ku kävin solkussa.. Olin yllättävän paljon tilannut kaikkii erilaisii mekkoja yms. Mutta ainut vaatekappale jonka pidin oli shortsit ! haha. Hyvä vaan, koska ei tuu niin isoo laskua sitten perässä.  

Mut joo, nyt alan tappelemaan mun tv:n kanssa, että pääsen katsomaan viidakon tähtösiä ysiltä. En ymmärrä miten puol vuotta vanhassa tv:ssä häviää kanavat (ainakin ne mitä tahtoisin just kattoa) aina ku käynnistää sen. Joutuu päivittämään kanavat, hakemaan kanavia.. Välillä tuloksetta. En vaa ymmärrä. Oon niin varma, että toi on joku maanantaiversio ja rikki. Mutta isänihän ei usko sitä, yllätys.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti