3/03/2012

diudiudidu

Kid Sister - Right Hand Hi

Mitä ihmettä on tapahtunut. Lauantai ja oon herännyt jo joskus ennen kymmentä. Huh huh.. Jotenki tuntuu siltä, että kelloki olis paljon enemmän mut ei. Se on vähän päälle yksi ! Ja oon tähän mennessä päivää jo vaikkamitä tehnyt. Eilen mua alko raivostuttamaan mun juurikasvu niikin paljon, että päätin ostaa (äiti osti mulle) hiusvärin. Nyt sitten istun väri päässä ja venailen sen vaikutusta. Hieman jänskättää monta sinettiä tässä hommassa lähtee pois päästä.. Tosiaan, otin Thaimaas sinettipidennykset. Noin 1,5kk ehkä ollut päässä ja noh.. ''Pari'' sinettiä jo lähtenyt ja tuntuu oudolta ku hiuksia onkin vähemmän. Pian varmaan nää kaikki tippuu pois ja paluu lyhyien hiuksien pariin tulee. NYYH. 

Niin ja joo. Hain alkuviikosta yhteishaussa kouluihi.  Parturia ja kosmetologia Lahteen ja Helsinkii. Huh huh.. Saa nähdä miten käy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti