4/10/2012

kuvia kännykästä.

ASDFGHJKL2 

Mul on ollut toi nokian luuri nyt varmaa joku puol vuotta ja sen muistii on kaaaauhea kasa kuvia kertynyt siinä ajassa. Päätin hieman raottaa verhoja mun kännykän galleriaan! Vaikka kamerassa mukamas 5.0 mega pixelii, ni se on semi surkea.. ei oo mitään tarkennusjuttuu.. Sinä joka omistat nokia e5 kännykän, ni ootko löytänyt tarkennustoimintoa?

1 - Oon ehkä hieman rakastunut tohon kynslakan väriin. 2 - Perus minä. 3 - Mun ehkä söpöin avaimenperä koskaan. 4 - Mun tuleva koulureppu! 5 - Viime viikonloppuna käytii Ikeas ja pakkohan se oli syyäkki sielä. 6 - Kerran mentiin bailaa Inxassa ja ostin pari juomaa. 7 - Tein ruokaa.. 8 - Joulu-fiilistelyä. 9 - Esittelen vissiinki uutta reppuani. 10 - Siis kaupoissahan toi ulkomaa-hylly on mulle heikkous.. Himoitsen nii paljon kaikkii niit tuotteita. 11 - Todistusaineistoa ! Weekendiin ollaan menossa kesällä. 12 - Maisemia lenkiltä. 13 - Isoin pulla koskaan mitä oon syönnyt ! Överi. 14 - Harmittaa edelleen ku en ostanut tota ruutupaitaa Cubuksesta joskus.. 15 - Marraskuu ja ei lunta ! 16 - Riken kaa oltiin hieman kahvilla. 17 - Mun harrastus ! 18 - Perus aamupalani Robert'silla. 19 - Uus kamerani, jes! 20 - Tän päivän lenkiltä maisemia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti