4/08/2012

Miten mahdollista !

tragukset
'harjoituskorvis' ja mun lemppari toi valkonenpallura



Mun on ihan pakko teidänkin kanssa jakaa tää mun ongelmani, nimittäin! Perjantaina räpläsin mun tragusta ja äiti totes 'onkohan se tulehtunut ku on noin punainen?' joten säikähdyksen seurauksena otin korun pois ja olni 'no jos annan yön yli olla ilman mitää ni ei ainakaan tulehdu tms'.. Jep, seuraavana aamuna yritin sitten laitella 1.6mm korua paikalleen.. Hmm, ei mennyt.. Aattelin, että kiireeessä en vaan saanut laitettua sitä paikoilleen mut ei. Illalla kotiin tulessani aloin heti räpläilemään tota korvaa ja äitikin yritti oikein pihtejen kanssa laitella korua paikalleen, mutta ei mennyt vieläkään. Miten ihmeessä rustossa oleva koru voi MUKAMAS mennä umpeen yhdessä yössä!? Oon oikeesti tosi vittuuntunut tästä asiasta. Ainut koru joka siihen menee on normikorvis ! Aaarrgghh ! Oon tykästynyt tohon nii paljon jo, etten mä haluu luopua siitä jajaj.. Jos toi ei nyt 'venytys-menetelmällä' palaudu takas 1.6mm tai edes 1.2mm ni joudun vissii käydä uusimassa tuon reiän. Hmph. Ja joo. Ninahan esim. pitää tossa mielummin korvista ku lävistyskorua vissiinki, mutta itelle vaan helpompi on tollai tappikoru.. pystyy mm. nappikuulokkeita pitämään paremmin ja muutenki kivempi, ku ei oo kauheesti ylimääräistä korvakäytäväs.

Vinkkejä kyl sit otetaan vastaa tähän mun ongelmaa, miten saan ton 'avattua'. Facebookis tullut "Ehdottaisin perinteikästä neula-sytkäri-omena comboa.". En oo vielä uskaltanut kokeilla tota..

2 kommenttia:

  1. mulla on pitkää ollu 1,2mm tappi :D
    mut joo tosiaan, sitä piti viel sanoa, että jos pelkäsit sen tulehtuvan ja otit korun sen takia pois, ni VIRHE :D ikinä ei pidä ottaa lävistyksestä korua pois tulehduksen (tai ees epäilyksen takia) koska se koru pitää sen reiän auki ja pääset hoitaa tulehduksen pois. Ja sit jos otat korun pois, niin se tulehdus jää sinne sisälle, eikä parane yhtä hyvin ja voi kehittyä jopa pahemmaks.

    OLISIT HAASTATELLU MUA EKA. prkl. :D

    VastaaPoista