4/14/2012

new things

kuva 230-3 kuva 224-4 

Eilen ''kauan'' odottamani Elloksen paketti saapui kotia.. Olin niinkin näppärä tyttö ollut ja mennyt tilamaan nuo oranssit bikinit kaks kertaa. Jep, hyvä minä ! Tää mun tilaushan ei ollut mikään kovinkaan kummonen, koska halusin noi kengät vaan... ja äidin kanssa tehtiin vasta yhteistilaus ja sieltä on tulossa paljon enemmän juttuja mulle. Saa nähdä miten ne natsaa. 

Mut joo. Oon vaan niin rakastunut noihin mun uusiin lenkkareihin. Noi värit vaan on niin mun mieleen.. Ehkäpä lenkkeilystäki tulee vielä kivempaa ku on uudet hiiiieeenot kenkulit jalassa... Tosin, kukapa niitä kattoo täällä meilllä ku crossailen? Noh, ehkäpä ku noi lumet vihdoin ja viimein sulaa ja tiet on kuivuvat niin uskallan lähtee ulkoiluttamaan näitä värikkäitä yksilöitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti