5/16/2012

16.05.2012



Pikkuhiljaa mun pitäis alkaa päättämään mitä kaikkia kamoja mä tarviin mukaan reissuun. Nimittäin sunnuntaiaamuna klo 06.00 kone starttaa ja lähdemme kohti Rodosta. Tää on tälläinen perheloma tai no.. iskän 60v synttäreitä lähdemme juhlimaan näin. Luvassa on aurinkoa, uimista, vesipuistossakin kuulemma pitäis käydä ja kuhan vaan rentoudutaan yms. Ja ku saavutaan takas Suomeen, ni heti tiistaina mulla alkaaki työt. Kesä taas menee ärrällä jumittaen. Jep, neljäs kesä siellä.. Mutta jotain positiivista on se, että palkan pitäis nousta! 
 
Sitten kun työt loppuu ni alankin venaamaan Weekendiä! Pitäis vissii jo pättää mennäänkö Ninan kaa hotelliin vai ollaanko kunnon extreme matkailijoita ja telttaillaan. Niin mun tuuria olis se, että me pystytettäis teltta kaikista paskimpaan kohtaan, jossa on paljon käpyjä, kiviä ja kantoja.. Ne niistä yöunista sitten.

Niin ja kesäkuussa saan tietää pääsenkö kouluun. Sekin hieman jänskättää. Asuntojakin oon taas käynyt kattelee, koska tahtoisin jo muuttaa omilleni. Tosin, porukoilla ku asuu niin säästyy hieman rahaa ;D Hahaha.
 
Tänään myös leikin taas parturi-kampaaja leikkejä värjäsin juurikasvun pois ja sitten kokeilin tuota rusettinutturaa. Ihan kiva tuli ottaen huomioon, että ekaa kertaa kokeilin. Mutta, harjoitushan tekee mestarin ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti