5/07/2012

Viikon tapahtumia





ASDFGHFDSASAS. Viime viikko oli kyllä tapahtuma-rikas viikko.. miten toi sana kirjoitetaan ees? Mut nii, vappu tuli ja meni. Oltii sillon aattonan Ninan kanssa käymässä Hämeenkoskella kaverimme luona, niikuin viime vappuna. Tällä kertaa Iida grillas meille ruokaa eikä meidän täytynyt tehdä mäkkärii reissua. HAHAHA. Vappupäivänä uhrauduin ja läksin päivästä hakemaan darraista kaveriani juna-asemalta pois ja samalla eksyttiin Lahden vapputorille syömään lettuja ja ihmettelemään väen paljoutta. Iltapäivällä sitten mulla oli tiedossa Sirkus Finlandiassa käynti siskon tyttöjen kanssa. Kait se esitys oli lippujen hintojen arvonen.. En tiä, en oo oikein näit sirkus-ihmisiä. Mut pääasia oli, että tytöt tykkäs ja sai viettää aikaa heidän kanssa. Jep. 

Torstaina sitten olikin pääsykokeet kosmetologiks ja parturiks, kätevästi kummatki samana päivänä ni ei tarvinnut moneen otteeseen tehdä psykologin kokeita. Hahah, oon mä ehkä paremminkin käyttänyt 55e. Ne tehtävät mitä tehtiin oli aika.. hmm.. jänniä. Miten ne liitty mitenkään kauneudenhoitoon saatikka hiuksiin!? Kesällä saan sitten kuulla mitenkä mun käy, tuleeks musta opiskelija vaiko ei? 

Perjantaina mä lähdinki päiväl ripsihuoltoon ja siitä sitten suoraan Lahteen katsomaan yhtä asuntoa.. Asunto oli paljon paremman näköi ku kuvissa ja sanoinkin, että oon kiinnostunut for real siitä. Annoin tietoni asunnonnäyttäjälle ja lupasivat maanantaina eli tänään ilmoittaa miten käy! Tästähän mulle on tullut kauheat stressit!  Kämppä on hyvä, kival paikkaa, oma sauna ja lasitettu parveke.. Ainut miinus on vuokra. Kauhea stressi iski aamusta, ku äiti kyseli oonko miettinyt onko mulla oikeasti siihen varaa jos alan opiskelee.. Nyt sitten oon koko aamun laskeskellut kaikkia asumismenoja ja miettinyt, onko se liian kallis vai pystynkö mä oikeesti elämään siinä..  Nooo.. Saa nyt nähdä minkä päätöksen edes välittäjä tekee, että saanko mä sen vaiko en. Sitten vasta kunnolla laskemiset alkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti