6/30/2012

YEPPEE!!

we <3 it (ihana sheldon<3)
ARVATKAA MITÄ! Mie oon koko kuluneen kesän (okei, reilun kuukauden siis) käynyt kauheeta paperisotaa miun työttömyyskorvauksista ja kelan tuista. Nyt vihdoin ja viimein oon saanut ytk:lle lähetettyä tarpeeks paperia ja ne on saanu tehtyä mulle maksupäätöksen! Eli nyt voin ilmottaa kelaan, paljonko saan ja ne saa omat paperinsa käsittelyyn nyt sitten sen perusteella :D eli mulla on virasto odottanut virastoa ja sen viraston päätöksiä. Oon köyhäillyt koko kesän ja nyt vihdoin saan sen verran rahaa, että saan jopa kaikki laskut maksettua kerralla, eikä tarvii jättää osaa kasvamaan korkoa! :D
Tää postaus saattaa olla tylsä ja joidenkin mielestä liian henkilökohtanen ja osan mielestä jopa nolo, meiningillä "no just, ei tollasille yhteiskunnan eläteille pitäis mitään rahaa antaa." MUTTA minäpä menen kouluun syksyllä ja se on parin-kolmen vuoden päästä ohi ja siirryn takas työelämään maksamaan näitä mun käyttämiä yhteiskunnan varoja takasin :)

Ens viikolla meen tosiaan kattomaan kolmea asuntoa ja työhaastatteluun, eli työtkin saattaa lähteä rullailemaan jo hetimmiten, jos saan sen paikan, mitä oon hakenut :) tsemiä mulle, että joku niistä kolmesta asunnosta on THE ASUNTO, eli se, minkä mä otan ja mihin muutan. Ja tsemiä mulle myös työhaastatteluun, meistähän saattais taas Riinan kanssa tulla melkein-kollegoita, kuten viime kesänä pääs käymään ;)

Ihan mahtavaa! Mount Everestin kokonen kivi vierähti sydämeltä.
Oon myös reilun vuoden yksinelon jälkeen siirtynyt parisuhteen jännittävään maailmaan. Ja viel kaikenlisäks sellaseen parisuhteeseen, missä on muutama sata kilsaa välimatkaa välissä. Huhhuh! Ei olis alkuvuodesta uskonut, mitä kaikkea tää vuosi tuo tullessaan :) Kauheesti muutoksia, milloinkohan mä totun tähän kaikkeen :)

luv,
ninae

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti