7/17/2012

long lasting!




Mua alko viikonloppuna masentamaan nää 'kesäsäät' ja valkoinen iho, joten päätin tilata mun itseruskettavien varastoon uuden purkin. Oon ties mitä itseruskettava merkkejä kokeillut, mutten vielä Piz Buin:ta! Sokoksella oon kauhistellut muutenki kaikkien noiden Piz buinin tuotteiden hintaa.. Itseasiassa tällä kertaa mähän yritin nettikaupoista metsästää St. Morizin tuotteita, ku oon lukenut niistä melkeinpä pelkkää hyvää vaan. Mutta, silti jotenki tarjouksessa oleva  Self Tanning Lotion & Colour Dial alko houkuttelemaan. Oon monesti halunnut kokeilla tota, mutta EN mä ihan oikeesti ala jostai rasvasta maksamaan yli 20e, ku kummiskaan ei sillä niiiinin pitkä aikaista tulosta saa aikaiseks. Tuo tuntuu ''kätevältä'', että minkälaisen tuloksen haluaa saada.. Yleensä kun laitan ruskettavaa, ni on melkoinen ylläri, että minkä värinen tulee. Tuntuu kyllä yleensä, ettei muhun noi tökötit aina tartu ees.. 

Mutjoo.. Sitten toinen hankinta ! Halvalla ku sai ni päätin samaan tilaukseen lisää LeFemme merkkisen huulipunan. Ihan mielenkiinnosta päätin valita tuon vihreän sävysen (#45 moody green). Sen pitäisi muuttaa väriään huulien lämpötilan tms. mukaan. Hhahahha. Kun kokeilin tuota, ni heti huulet muuttuivat tulipunaiseks. Jes, meinas iskeä paniikki ku kokeillin sitä n. tuntia ennen kun lähdin töihin. En oo käytä pahemmin huulissa muuta ku rasvaa, ni olis varmaan asiakkaillekki tullut yllärinä tulipunaiset huuleni. No, yritin sitten hinkkailla huulipunaa pois.. Ei lähtenyt. 

JOS haluat pitkäkestoisen huulipunan niin suosittelen tätä ehdottomasti. Kun laitoin punan huuliin niin se oli vielä about viiden tunnin päästä siinä. Jepjep. Ainaki oli pysyväää eikä lähtenyt heti pois, niinkuin muut joita oon kokeillut! HAHAH. Liian monta kertaa mainittu huulet-sana. Se olis varmasti ollut parempi otsikko tälle jutskalle..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti