8/19/2012

viikkokin loppu!







Helou. Nyt on ensimmäinen kouluviikkokin takana ja kerranki lepäsin koko viikonlopun. Lähinnä sen takia, että eilen päiväl päätti sitten kuume nousta ja noh. tänään kuumeilu on jatkunut. Kuumeesta huolimatta ylitin itteni ja tein lettuja, joita oon koko viikon halunnut ! 

Perjantaina käväistiin veljen kanssa Weekend festareilla kattomassa Guettaa. Huh huh, mitkä ruuhkat oli kyllä. 5km matkaa meni vaan se reilu 30min ja kun päästiin serenan parkkiin, kello näytti jo 20.30 vaikka lähdettiin ajoissa ajelmaan Lahdesta kohti luukkia. Serenassa ooteltiin 15min bussia, jonka piti järjestyksenvalvojien mukaan tulla mutta kappas. 15min odottelun jälkeen he kertovat, ettei niitä tulekkaan enään eli eikun taksiin! Ehkä hieman kirpas 4km matkasta maksaa 20e, mutta ei siinä tilantees muu auttanut. David Guetan piti aloittaa klo 21.00, ja oltiin TASAN 21.00 porttejen luona ja nopeesti jonottamaan lippujen tarkastukseen ja.. ODOTUS PALKITTIIN. Guetta oli n.15-20min myöhässä aikataulusta, ja sehän ei haitannut mua yhtään. Olin oikeesti niin iloinen/onnellinen, että meinas itku tulla ku show alko. Kummiski toukokuusta lähtien oottanut tätä ja kaiken maailman feidauksien ja sählinkien jälkeen pääsin kuin pääsin bailaamaan lemppari biisejen tahtiin. Sen ainakin tiedän, että mun veli on maailman paras ku käytti mua tuolla ♥.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti