9/06/2012

Tätttärää




























Meikittömän päivän kunniaks päätin aamulla sitten kerrankin hieman panostaa ja meikkaa ''kunnolla''. Olin for real unohtanut koko päivän ja ku olin matkalla kouluun ni radiossa ylexn juontajat muistuttivat päivästä. HAHAHA. Noo, pikku vikoja. 

Nii ja tosiaan.. 2 viikkoa olin sitten kipeenä ja hiiieman hukassa ollut koulussa ku ties mitä kaikkia monisteita puuttuu yms. Mutta onneks oon nopea oppimaan uusia asioita! Opin tänään melkein kokonaan jalkahieronnan ja illalla kotona ja kaveri pääs harjoitusmalliks. Tää koulu on kyl niin mun juttu. Tai ainaki tuntuu siltä tällä hetkel. Meillä on tosi kiva ryhmä ja tälläki viikolla vaan 3 pvää koulua.. tosin eilen meillä oli 9h päivä, joka sisäls mulla mm. lähtötasotestis. VOI LUOJA. Miten voi unohtaa parinkolmenneljän vuoden aikana nii paljon matikan juttuja?! Okei, se ei oo koskaan ollut mun lemppari aineita mut silti. Kun yhtälölaskuja iskeyty vastaan paperilla, ni en tiennyt oikein itkeäkkö vaiko nauraa. Ei mitäää muistikuvaa miten niitäki lasketaan.. eipä pahemmin oo tarvinnut työelämäs tai muutenkaa käyttää niitä! Tänään harjoiteltiin tosiaan koko päivä jalkahierontaa ja eilen jalkahoitoa. Kun mä oon tosiaan ollut poissa, ni sain olla eka ''asiakkaana''. Ah, kui rentoa oikeesti se on vaan istua hoitotuolissa ja rentoutua (ja ehkä hieman samalla opiskella). 

ps. Kiitti Nina hupparis lainasta ;DDD

4 kommenttia:

  1. riina... Ed Hardy?? ootko tosissas :D -kiude

    VastaaPoista
  2. hahha, no en todellakaan. toi on ninan bulgaria ed hardy ;DDD

    VastaaPoista
  3. Riina sai hei iiiiihan ite valita minkä se ottaa :DDD

    VastaaPoista