10/24/2012

Day 2.


Mä olen monesti miettinyt, että pitäis kirjotella jotain. Niinkuin Riina tuolla aikasemmin totes, niin bloggaamisesta voi tulla velvollisuuden tunteita. Mä ihmettelen kyllä myös, että mistä jengi saa sen motivaation kirjotella joka päivä. Raha?  

Mä tein eilen jotain tosi radikaalia. Poistuin facebookista. Sanotaan vaikka sen verran mun käyttötottumuksista, että usein tuli jotain sanottua. Ja kommentoitua ja tykättyä. Jotenkin se stalkkaus-meininki alkoi mennä liian pitkälle, kun käyttäjien kaikki kommentit ja tykkäykset sai itelleen, jos vaan halus. Ei mulla mitään suuria valtion salaisuuksia siellä ollut kenellekään kommentoitavana, mutta ärsytti se silti. 

Eniten kuitenkin tuntu väärältä, että mulle täysin tuntemattomat ihmiset saattoi lukea mun tilapäivityksiä. Mä kuitenkin tykkään, että jos rajoitan jotain vain kavereille, niin vain kaverit sen näkisivät. Näinhän se ei enää ollut, joten adios!

Melko moni kaveri on tässä muutenkin pitänyt fb-taukoja hengissä selviten, joten päätin minäkin yrittää. Suurena stalkkerina tää saattaa tulla olemaan vaikeaa, mutta pois aion pysyä. Helpotin taakkaani poistamalla facebookin puhelimesta, ettei vaan tuu kiusausta palata takasin :D katotaan kauan selviän. 




Ällösöpö-osuus: mun elämä on ollut hitusen jännempää 255 vuorokautta. <3



Luv,
ninae

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti