12/22/2012

pure & sensitive


Oon taas huomannut ku ilmat on alkanut kylmenemään ja tullut pakkaset kuinka mun iho kuivuu tosi paljon. Oon yrittänyt välttää sitä, että käyn joka päivä suihkussa ja yrittänyt rasvailla itseäni erilaisilla kosteusvoiteilla.  Okei, yleensä mulla on jtn ei niin laadukkaita esim. H&Mstä ostettua jtn mandariinin tuoksuista. Tuoksu hyvä, mut en sit tiedä kosteuttaako se for real ihoa! 

Otin kokeiluun Doven uuden pure & sensitive kosteusvoiteen, joka lupailee säännöllisessä käytössä ihon ''paranemista''. Tuloksena pitäisi olla syväkosteutettu, kaunis ja pehmeä iho. Käy mulle ! 

Kosteusvoide on kevyen tuntusta ja imeytyy mielestäni hyvin ihoon hetkessä.. Ja mikä parasta, se ei jätä lähmäistä oloa iholle. Oon nyt parina iltana rasvannut jalkani kyseisellä tuotteella ja kyl huomaa eron. Ennen ku raapikin jalkaa, ni tuntu oikein kuinka iho oli kuiva ja ''hilseili''. No okei, ei nyt ihan hilseillyt mut oli sellai ällökuiva. Äsken ku raavin ni eipä ollut enään. Wuhuu! Mun pitäis oikein ottaa taas tavaks se, että rasvaan koko kroppani ennen nukkumaan menoa ni eipä kutittais tai kiristelis enään iho pakkasilla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti