1/23/2013

23012013



Me taas ollaan oltu niin aktiivisia tän blogin suhteen. Oon joka päivä kyllä avannut tän, mutta enhä mä oo onnistunut päivittelemään mitään vaikka kaikkii koulujuttui vois selitelläkki täällä. Mut toi ylempänä oleva kuva kertoo nii hyvin mun fiilikset.

Koulussa meillä on yritystoiminnan tunneilla sellainen tehtävä ku ''perustaa oma firma'' ja kirjoittaa siitä essee. Näin meidän ei tarvii tehdä koetta ollenkaa. Välillä tuntuu siltä, että se koe olis ollut paljon helpompi vaihtoehto. Ens viikolla pitäisi olla essee valmiina ja mun essee on semi-hyvässä kuosissa nyt. Huh, jos nyt sitä ei ressailis niin paljon.

Täs kuus oon myös ollut tosi paljon töissä, ni iltaisin ku päässyt kotiin ei oo oikein jaksanut alkaa päivittelemään vaan rentoutuu ja käydä nukkumaan ajoissa, että jaksaa koulussa + töissä. AARRRHG. Vaikiaa olla opiskelija välillä.

Ja nyt niihin kivoihin koulujuttuihin. Alku kuusta tein Ninalle ripsipermanentin. Koulussa oli hieman paripula ni jouduin Ninan hälyyttämään apuun. Samalla myös tein hänelle ripsien- ja kulmien värjäämisestä näytön. K3 tuli, jesh! Ja viime perjantaina Nina tuli taas mun malliks, tällä kertaa juhlameikkinäyttöön. Ja siitäkin tuli K3! Rehellisesti se oliki koko kurssin paras meikki mitä olin tehnyt. 

Sitten maantaina se päivä koitti, jota oon koko koulun alun oottanut nimittäin RIPSIENPIDENNYKSET! OUJEE. Harjoiteltiin ekaa kertaa tekemään ripsiä toisillemme. Aluks se tuntu kauhean vaikealta ja tosi pikkutarkkaa hommaahan toi on. Nyt ku on tehnyt yhdet ripset harjoituksena (ei siis täydellistä pidennystä vaan silleen, että sai tatsin hommaan) ni ymmärrän paremmin kuin hyvin hoitoloiden hinnan ripsienpidennyksiin. Sen jälkeen ku olin parilleni tehnyt ripset, jotka onnistu aikas hyvin siihen nähden etten oo _koskaan_ moisia tehnyt ni tuli sellainen olo, että tahdon tehdä lisää niitä! ääää! Must tuntuu, että ens kuun palkasta menee X määrä rahaa ripsikamoihin.. Hups...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti