1/27/2011

Kirppis-prinsessoille!




Hola taas kaikki raksut lukijat! Mä tiedän, että teitä on, vaikkette kommentoikaan!

Kävin siis maanantaina (måndag, monday, lundo, esmaspäev) viemäs vähän Lanttilaan kledjuja! Kandee käydä tsiigaa, olosuhteiden pakosta en muista mun pöytää (okei, mutsi joini sinne kans), mut hei, no worries! Se on vikalla käytävällä puolesvälis ;)

OKE, sit asiaan.
Mä oon tässä pohtinu vähän näitä ihmissuhteita. Enkä mä nyt ole pohtinut mitään seurustelusuhteita, vaan ihan kaverisuhteita!
Mehän ollaan ton Riinan kanssa tunnettu nyt niinku vissii 5 vuotta (sydänsydänsydän) ja ollaan kovan luokan peeloja molemmat. Ollaan nähty varmaanki parhaimpia ja huonoimpia hetkiä toisistamme, et truu love, mut silti vaa jaksetaa katella toisiamme. Se on ihme se.
Mut tänään sain kuulla jotain tosi päräyttävää! En nyt ala sen enempää tätä hetki sitten käytyä keskustelua ruotimaan, vaan totean vain, että onneks on ihmisiä, jotka jaksaa jauhaa. Mitä mun laiffist tuliskaan ilman naisia.

Mä oon aina vähän ollu sellai jätkien kans viihtyvä, enkä mä nyt tarkota mitään pariutumista taaskaan, vaan niinku ihan junnust lähtien hengannu poitsujen kans (sydänsydän) ja oon todennu, et ne on ihan loistavii frendei. Mimmit taas... no, ei oo ehkä ihan niin loistavia. Kun miettii elämää vähän takaspäin ajassa, niin en muista, et olis ikinä mitään kriisiä ollu kenenkään miehen kanssa. Ei, ei vissiin koskaan. Kun taas muijat! Ai että, kauheita juttuja, julkasukelvottomia suorastaan! Holy shitz, en ees haluu ajatella. Mut kiitokset nyt taas kuitenkin, kun ootte kaksnaamasia (sydännnn)!

Jep ja sit vähän ilosempiin hommeleihin, lopetan tän purkautumisen, koska täähän ei oo angstiblogi, se on tuolla livejournalin puolella se!

Viime viikonloppu meni tosiaan semi-chilleissä meiningeissä, oli Lappeenrannan vahvistus huudeilla (sydääään) ja sit tollai joku random Heinola-Mikkeli-sekasikiö, ja tehtii vähän nailart taas. Ja sit lauantaina käytii hituc shoppailemassa ja löysinki ihan törkysen mageen takin! Oke, kaikki ei ehk ihan digaa ja oli toi aika villi, mut magee! Se on kevät-takki, mut jou, who cares? Oon käyttäny sitä nyt pari kertaa ja todellaki mätsää! Ehk kuitenki näil hulluil tappopakkasil käytän talvitakkia, mut oota vaa kevät ;) Saatan ehk joskus uppii jonku ihkun asukuvan, jos vaa jaksaa kiinnostaa niin paljon.

Mun yks frend-o (joo, on niit muitaki ku riina, zori) järkytti mua tos pari päivää sitte, tuu personal tu tell, mut oli ihan pakko mainita, ihan vaa ton julkisuusarvon takia, et on niit muitaki ku Rindels!

Oon huomioinu näist mun postauksist yhen pikku ongelman, niis ei oo mitään järkee ja kirjotan tosi randomisti, mut ehk mä joskus julkasen jonku suomi-ninae-suomi sanakirjan ja alatte beibet saamaa jotain selkoo näist teksteistä.

Ja nyt muitten kirjallisten toteutuksien pariin, senki saastaiset stalkkerit!

3 kommenttia:

  1. kyllä mä ainakin stalkkaan! vaikken kommentoikaan. :D ja hyvin ymmärtää ilman sanakirjaakin.

    VastaaPoista
  2. Lassi "MuGGa" Yli-Mäyry27. tammikuuta 2011 klo 10.19

    Ehkä tää teiniteksti oli nyt sit haussa :D Lassi is amused :>

    VastaaPoista
  3. Mikä teiniteksti, en mä huomaa mitää ongelmaa :D

    VastaaPoista