1/30/2011

Oh wow..

Huh. enpäs oo hetkeen kirjoitellut mittään tänne. Mut näin sunnuntai-illan kunniaks jtn vois yrittää kehittää.  Ensinäkin.. Rakas ystäväni, blogitoverini Nina-ninssi-ninae, rakkaalla lapsella on monta nimeä. u know? <3 mut niin, kuitenkin.. se tekee aina tänne kauhean pitkiä ja -mukamas- syvällisiä kirjotuksia, toisin ku MÄ! mä oon meistä kahdesta se peelompi. Mutta, eipä se mun menoa haittaa niiku yhtään ! haha. 


Voisin hieman kertoa miten vietän mun ah - niin ihania vapaapäiviäni.
































Kyllä ! Viikko on sujunut oikein mukavasti katsellen päivät Skinssejä ! Oon jäänyt nyt ihan koukkuun noihin, niiku jotkut saattaki tietää jo.. Btw, jos joku osais neuvoo mistä sais season 2:sen fin subit, ni olisin kiitollinen vinksitä. Ja kyllä, noita voisi katsoa englanniksikin, mutta kun tää mun kielitaito on mitä on. Minkäs teet, ku junnumpana ei kiinnostanut oikein opiskella englantia ja nyt sit kärsin siitä. Dääm !

Ehk vois kattoo vielä ennen nukkumaan menoa pari jaksoa :) (niin varmaa! toive ajattelua, että mukamas ennen 12 kävisin nukkumaan)

Puspus <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti