2/13/2011



Jopa tää viikko taas on mennyt överi noB, mut ei se niin justiinsa ole. Ihan semijeba - korkkaan nyt se leka -viikko ollut, porukat tosiaan oli lomailemassa Berliinissä ja _jättivä_ mut yksin kylmään Suomeen. Onneks mulla on kavereita, jotka jakso piristää mun viikkoa. puspus <3

Täs pari porukoiden ottamaa kuvaa pärliinistä, FFFFUUU..  
"Täällä ei sitten ole yhtään lunta. Täällä on laitettu terasseja auki" - Äiti


Saksa, Helmikuu 2011


Suomi, Helmikuu 2011
















































Mutta, mites meillä täällä Suomessa? Onhan täällä toki aurinko paistanut aika buenosti, mutta pirun kylmäki ollut ! Oli jees ajella tänään tonne lentokentälle. Arekin paisto kunnolla ja kuuntelin koko matkan kivaa musiikkia, ni ei yhtään ärsyttänyt toi lumen määrä + pakkanen (joku -17).

Tosiaan, kuten sanoin et kaverit piristi mun viikkoa tosi paljon. Torstaina noi yhdet onnistu vihdoin ja viimeinkin tulla mun huuudeille vierailulle. Kuinka siistii ! Pojat paisteli maggaraa, pelailtii Blokusta, hengailtiin vaan ja katseltiin siistei videoit netist ! Eli, ei mitään överi-partehh ollut vaan perussettiii.



Ettei tää mun postaus olis ihan näin tylsä, niin rakkaat lukijat. Me tiedetään,että 
teitä on ainakin kaks (2!!), niin voisin melkein pistää skaban pystyyn ! Elikkäs täs teille tehtävä ratkaistavaksi ! ;) Jos oikeit vastauksia tulee, ni saatan/saatetaan keksiikki joku palkinto !


Good luck ! Lycka till !

1 kommentti: