2/17/2011

// Osta-Myy-Vaihda

MOi.



















Siis, mun pitäis mukamas taas siivota mun vaatekaappi ja ehkäpä _taas_ karsia noita vaatteita joita mä en ihan oikeasti enään pidä. Aina vaan uskottelen ittellleni 'kyllä mä tätä viel käytän', mut mites käykään? mm-m, ne 'kyllä mä tätä vielä käytän' -vaatteeet vaan siirtyy syvemmälle ja syvemmälle vaatekaapin nurkkaa.. hahah ! Ja jos olisin niinkin aikaa saava ku rakas ystäväni Nina, veisin vaatteita kirpparille tms.

Oon monia blogeja selatessa huomannut näit blogikirppiksiä ja bloggaajien kohteita huuto.netissä.. Mut tiedätteks mitä ? Nyt on tullut ihan vaan muodille tehty 'huutokauppa' tms. 

"Trendsales.fi on Suomen ensimmäinen muotituotteiden yhteisökauppa, jossa voi ostaa, myydä ja vaihtaa vaatteita sekä keskustella muodista. Sivustolle tulee joka päivä uusia ilmoituksia. Suurin osa tuotteista on käytettyjä, mutta monet – sekä yksityishenkilöt että yritykset- myyvät uusia ja käyttämättömiä tuotteita."'

How cool is that !? Sivustolle on helppo rekisteröityä ja laittaa tavaroita myyntiin, kantsii kokeilla.. etenki jos on sama ongelma ku mulla - liikaa vaatteita ja koko ajan tulee vain lisää :'DDD


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti