3/11/2011

Something to hold, when I loose my grip

Tervehdys taas, kaikenkarvaiset lukijamme!

Oon ollut hetken ihan offlinessa tästä meidän blogista, so sorry. Tiedän, että eräät meidän lukijoista ovat jo ikävöineet, puspus!

Tänään on siitä merkittävä päivä (oikeastaan eilen) että;
Riinan fisu tuli huollosta
Ystävä lähti Jenkkeihin kolmeksi kuukaudeksi

Eli oltais voitu pitää sekä objektiivi-bileet, että suru-bileet, mut hei, ei pidetty kumpiakaan, pantataan ainakin viikonlopulle!
Vaikka saatiinkin paskaa palvelua siitä nimeltämainitsemattomasta liikkeestä Lahden Renkomäessä, mutta objektiivi on nyt tullut takaisin hyvinvoivana ja pääsee takasin käyttöön. Sit on tiedossa rankkaa kuvapostausta!
Tässä vähän esimakua; (tosin ilman sitä fisua, kun se oli vielä huollossa)


Propsit kuvasta erään pikaruokaketjun valomiekalle ja ystävällemme Hra. Leinolle, joka pakeni Kalifornian auringon alle. Josta tulikin mieleeni, että tehtiin Hra. Leinolle myös tyylikäs jäähyväis-video!

Haettiin Riinan kanssa myös samaan paikkaan kesäduuniin, että jos päästään sit sinne, niin voi tulla hyviä kesäduunihajoilupostauksia. Ei vielä paljasteta näin julkisesti mitään, mut tyylikästä settiä tulossa.

Kauheasti kaikkea, ja just kun kattelin tätä mun postausta, niin täähän on yks hiton iso tilkkutäkki, oon tosi sori taas tästä mun kirjotuksesta, mikään ei liity mihinkään ja asiat hyppelee, mut pistetää se sen piikkiin, et oon semi-järkyttyny, tuolla alkoi taas satamaan LUNTA. Siis ihan oikeesti lunta, eikä mitään loskaa, vaan lunta. Tää on niin väärin. Mä jo fiilistelin kevättä ja suunnittelin et mitä kaikkee voi tehä, mut nyt meni vähän fiilarit ton sateen takia. Riinaki joutu auton puhdistaa lumista äsken lähtiessään. KAMALAA.

Se olis sit Salppurin kisat, bitches, ja torilta kuulemma saa KISAJUOMAA?! Watte... nojoo, kai sitä pitäis lauantaina sit lähtee kattelee vähän Lahti-meininkei pitkästä aikaa :)

Mut nyt pitemmittä jaaritteluitta mä lähen virittelee läppäriä videotykkiin kiinni, et pääsen kattelee Megamindia! Adios!

Ps. Täs viel minä ja Riina, voitte kaikki miettii kumpi on kumpi.. Annan vähän vinkkii, mä olisin punanen.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti