3/24/2011

// ihmeellistä miten paljon kykenee tekemään ilman, että tekee oikein mitään

Sry babet.

Hieman ollut taukoa tästä bloggaamisesta, mutta kun ei vaan oo vaan saanut aikaiseks kirjoiteltua tänne mittää.. Viime viikko menikin töissä ollessa kuuten päivänä. Iltasin olinki sit melko kuollut, enkä jaksanut paljon muuta tehdä kuin vain olla himas ja käydä ajoissa nukkuu. Yleensä mä tosiaan about joka päivä käyn Lahessa ja nään kavereita.. Mut mites toi viime viikko.. 2 päivänä kävin Lahdessa. Hahaha. 

"Sulaudu maastoon"


Mutta tää viikko on mennyt taas överi nopeasti. Maanantaina en tehnyt mitään, tiistaina mentiikin picnicille elokuvateatteriin (meil oli kunnon eväät mukana, hahah..). Käytiin tosiaan katsomassa "lasten" elokuva nimeltä Rango. Voin kertoa, ei ollut yhtään niin hauska mitä mä kuvittelin/ootin.. ja en todellakaan menis sitä katsomaan lasten kanssa. Semi brutaali oli kyllä ! Mutta, kyllähän mä siitä kait tykkäsin.. 

Eilen elikkäs keskiviikkona aamusta teinkin pikavisiitin lentokentälle. Ei suotta matkakuume noussut taas liikaa ! Ja siihenhän ei muu lääke oikein auttais, kuin matkustaminen.. Ollaan.. okei, MINÄ OLEN yrittänyt ettiä meille (mulle ja Ninalle) halpoja matkoja jonnekki lämpöseen. Hieman erimielisyyksiä mulla ja matkatoimistojen hinnoilla on ollut.. Joten jää vielä  yllätykseks minne me suunnataan ennen kesää.. tai kesän jälkeen.. 

Niin ja jooo! Vihdoin mun tavarat on palanneet kotiinsa maailmalta. Toi fisheye oli huollossa jossain Suomen rajojen ulkopuolella ja saatiin takas olikohan viime viikolla vihdoin ja viimein, JIPPIIIIIII.. Ja uv-uunimme oli myös huollossa, ku jotenki mystisesti ei vaan lähtenyt enään käyntiin. Mutta nyt on uus uuni ja kynsistudio oliki  jo heti eilen pystyssä.. Pääsee taas harjoittelemaan elämistä "pitkien" kynsien kanssa. Awesome.




XOXO.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti