10/27/2011

Loiste, shine, glimmer, sheen, tinsel, luster, radiance ja muuta ihanaa materiaa

Hyvä minä, olen saanut kivan nimen ja sen kunniaksi olen ansainnut pienet aplodit! Nimpparit oli ja meni, mut porukat (eli vissiin äiti?) oli ostanu mulle lahjan, ihan vain tän mahtavan nimen kunniaksi! Kaikilla ihmisillä pitäisi olla nimpparit ja aion taistella niiden nimpparittomien raukkojen kanssa kalenteria vastaan, että saatais teillekin omat nimpparit! Joku nimpparittomien pyhäinpäivä kuulostais kivalta, se vois olla kansallinen vapaapäivä, mä sovin tän Halosen kanssa...

Oon himoinnut tätä kynttilänjalkaa (?!) jo niin kauan, eli melko pitkään, kuin jaksan muistaa olleeni kiinnostunut mistään mitä Pentik myy. (no okei, eka rakastuin poroon, mut se mul jo on!)







Anteeks ehkä kakasta kuvanlaadusta, mutta pimeässä huoneessa on aika hankalaa kuvata rikkinäisellä iPhonella. (mun puhelin ei siis ole rikki, thank god)
Tää ihanuus on tosiaan siis Pentikin 40cm 'Loiste'-kynttilän'jalka' ja näitä sai ystävämyynnistä hintaan 45€, kun normihinta on sen 65€. Kuvittelin siis pitkään, että en tuu koskaan saaamaan tätä omakseni, koska toi 65€ on jopa mun mielestä melko suolanen hinta. Mutta onneks oli nimpparit ja ystävämyynti samaan aikaan! :)

Sit viel tohon samaan sarjaan kattokruunu, niin oon enemmän ku onnellinen. Sit oon jo jossain tosi eeppisessä mielentilassa. Tällä hetkellä mun Loiste koreilee olohuoneessa mustan melko matalan ikean kirjahyllyn päällä, kun en innostuksissani keksinyt sille parempaakaan paikkaa. Se ei oikein pääse oikeuksiinsa, on kuitenkin sen verran korkeutta hyllyllä ja menee niin seinän viereen, että ei pääse noi upeat kuviot heijastumaan kunnolla. Miten mä voinkaan olla näin fiiliksissä :D ihan itteenikin alkaa jo pelottamaan. Oli pakko tosiaan kokeilla tänään kotona käydessäni, että miten kivalta se näyttää kynttilöiden kanssa, kun oon aina vain nähnyt sen myymälässä ja siellä on luonnollisesti ollut mahdotonta todeta valojen kanssa ton upeus.

Vielä kun sais sen valkokankaan seinälle, niin voisin pitää itteni kanssa leffailtoja talvi-iltoina, makoilla sohvalla jäätelöpaketin kanssa ja polttaa vanilja-kynttilöitä Loisteen oksilla, hihihii voi hitto joo. Nyt alkaa lähtee sen verran käsistä, että pakko lopetella. Totesin tosin tossa just, että oon unohtanu näyttää teille mun pöllö-korun, josta siis otin ihan kuviakin blogia varten. Katellaan, jos huomenna sitten laittaisin siitäkin jotain pientä stooria, vai onks pöllöt jo ihan out? (mä muuten digailin pöllöjä jo ennen, kuin niistä tuli tällänen hiton massatuote, pyh.)

2 kommenttia:

  1. Ei mun kamerassa mitään vikaa ole! Näytönlasi nyt vähän kärsinyt! :c

    VastaaPoista
  2. No ite epäilit, että siinä olis jotain vikaa :D mä sanoin, et ei kai rikkinäinen näyttö vaikuta niihin kuviin mitenkää!

    VastaaPoista