12/18/2011

Time for an new era!

Oujee, joulu tulee ja jokapaikassa soi joululaulut! Paitsi mun kotona, mun autossa.. itseasiassa missään mun vaikutusalueellani ei todellakaan soi joululaulut. En tykkää. Koko joulu on muutenkin melko turha. Onhan se kivaa yhdessäoloa perheen kesken, mutta kyllä mun mielestä perheen kesken pitäis olla muutenkin sitä yhdessäoloa, ilman mielettömiä jouluruoka-övereitä ja lahjakasoja.

we <3 it
Mä oon taas rantautunut Lahteen porukoille viettämään joululomaa. Pitää tosin parin päivän välein käydä kotona, kun on ne kissat. Ja loma kun loppuu, niin ne saa uuden kaverin, jonka korjaan pois huonosta kodista :) muttajoo, tosiaan, Lahdessa ollaan, jos tällä vähän pidemmällä vierailulla kerkeis jotain tekemäänkin. Yleensä ei ehdi yhtään mitään ja taas pitää olla kotiin menossa. Mut ihanaa, nautin ekasta kunnollisesta joululomasta aikoihin!

Ajattelin, että vuosi 2012 tulee olemaan ihan toisenlainen kuin tämä vuosi. Vois lässyttää jotain "uusi sivu elämänkirjassa" tai jotain, mutta en oo ehkä ihan niin runollinen ihminen. Suuria muutoksia kuitenkin tulossa, sen voisin uskoa. Pitää vissiin ruveta käymään muualla kuin kotona ja koulussakin, jos sais vaikka aikaseks jotain hienoa, ettei jäis taas vaan suunnittelun tasolle :D Sen tiedän ainakin, että omasta terveydestä alan pitää parempaa huolta ja lisään liikuntaa huomattavasti elämäntapoihin. Toivottavasti ainakin! Ei pidä tehdä liian suuria lupauksia, että ne olis helppo pitää ;)

Sain tässä viikonloppuna jo ekan parkkisakonkin tällä Lahden reissulla ja oon entistäkin varmempi, etten tule koskaan muuttamaan tänne takasin! Tosi pientä sakottaa mua, siis mua! Haha, pitänee huomenna soittaa siitä sakosta ja kysyä, että miks edes sain sen (yksityinen parkkivalvonta, ei vissiin tarviis ees maksaa sitä?) koska en ollut kenenkään paikalla, mikä olis ollut varattu ja en tosiaan ollut missään parkkikielto-paikassa edes. Masentavaa! Mut hienoa, että Suomeenkin tulee vissiin ne rengaslukot, ettei pääse lähtee pois parkista, jos tulee parkkisakko. Ei terve :D Alkaako noi parkkipirkot kantamaan niitä helkkarin painavia laitoksia repussa tuolla kikkaillessaan, vai mitenköhän ne aikoo tän toteuttaa? Jännä nähdä taas. GO SUOMI!

we <3 it


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti