3/15/2012

21 KM!

  Eipä olis viikko sitten uskonut, että mä oikeesti liikun ! Isä meni viikonloppuna ostamaan meille kotiin crosstreinerin ja nyt sitten oon innostunut sillä liikkumaan. Ma-to ajan liikunnoista on jo kertynyt 21km! Hullua. Joku voi aatella, että eihän toi oo paljoo mitään ja et ton 6km matkanki pääsis nopeemmin kun 20minuutissa. Mut hei.. Rehellisesti en oo aikoihin liikkunut. etenkään 'juossut' ja muutenkaan mun kunto ei oo mitään huippuluokkaansa ollut. Oon ylpeä saavutuksestani, joten olkaa teki. 

ps. Linkittäkää kivoi lenkkibiisei

2 kommenttia:

  1. hei coool miks meiän iskä ei oo ostanu meille crosstrainerii... ne vaa osti villen kaa VAA'AN et voin käyä siin kattoo aina paljo on lihonnu mut en voi tehä mitää asialle ku ei voi lähtee lenkille (joo ketä mä huijaan, en menis muutenkaa koska ei mul oo lenkkareita :D) ku tuol on ihan jäistä ja liukasta ja pelottavaa ja ei oo rahaa ostaa salikorttia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahah ! vaa'an, kui hyvä. no siis mäki vähän yllätyin ku iskä selitti kuinka toi oli tajoukses ja meinas ostaa.. sit se läks lauantaina kauppaa ja toi ton mukana. voin kertoo, ettei muakaan tonne ulos lenkkeilee sais. Liian laiska moiseen :<

      Poista