4/16/2012

AITOA.

Vedin taas tänään viittävailleyheksänspurtin, en tosin kaljan takia! Perinteinen maidon haku-reissu ja mukaan tarttui sitten tällanen parin desin jännitys. Jopa meille tänne landelle on tullut uudet jätskialtaat ja tätä kamaa sieltä sitten löytyi uusien Ainojen ja muiden systeemeiden lisäksi :)

jee

Ei tosta mausta oikein voi muuta sanoa, kuin että pettymys. Maistuu ihan kinuskilta ja se on pahaa. Tai no, ei ehkä pahaa, muttei hyvääkään. Ei tässä ainakaan suklaakeksit maistu :c pitäydyn edelleen niissä Ben & Jerry's -jäätelöissä, jos haluun jotain jännittäviä makuja. Grääh. Mutta! Mä oon jäätelöni ansainnut, tein viikonloppuna niin paljon koulu-juttuja ja tää maanantai on mennyt aika urakalla persiilleen muutenkin, joten kyllä toi melkeinkinuski tän koko päivän pelastaa.

Mulla on ollut kauhea kiire koulu-juttujen kanssa ja bloggaaminen on taas jäänyt. Enää kuukaus (!!!) koulua jäljellä ja asunnonmetsästys on virallisesti alkanut :) Sain jopa kutsun pääsykokeisiin mun ykkösvalintaani yhteishaussa, mutta sehän tapahtui jo viime viikolla. Mua panikoi, koska sinne pitäis tehdä pari duunia mukaan ja mulla lyö pää ohan tyhjää! Alle kuukaus ja pitäis olla kaks julistetta tehtynä ja vielä silleen, että ne vois haluta mut sinne kouluunkin vielä ne nähtyään :D


luv,
ninae

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti