4/18/2012

InOne

P4170049-4
perus aamukooma!
P4170046

JEEEBAA. Vihdoin sain omani InOnen eli näit 'jumpinin' kopioita omakseni. Tilasin citydealin kautta tämän joulukuussa, mutta InOnelta toimitukset alkoivat vasta helmikuussa. Kun sain ekan haalarini, ni se koko oli aivan väärä. Olin itse valinnut siis väärän koon itselleni, joten meni palautukseen ja uusi tuli tilalle. Tykkään tosi paljon hengailla kotona kollareissa tai shortseissa, joten tälläinen oloasuhaalarikin on ihan mun mieleen! Oon kyllä niin rakastunut tähän, vaikka kuinka olis 'menossa pois muodista' (vaaii onko?) ni minä pidän tätä silti. Rentoa, ku herättyään voi vaan pukea haalarin päälle ja hengaa sillä vaikka koko päivän. Nice, mii laik !

2 kommenttia:

  1. Toi on ihan sikahieno! Kivat värit ja noi napit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aluks tilasin pelkän mustan, mut oon niiiin tyytyväinen että vaihdoin tohon ! Ei oo niin perus 'jumpini' :)

      Poista