5/02/2012

Palauta liitteenä oleva ilmoittautumislomake 2.5.2012 mennessä

Mä en selviä elämästä sitten niinku millään! :D Arvatkaas kaverit, mitä mä olin tehnyt.
Mulla on ens viikolla maanantaina, torstaina ja perjantaina pääsykokeet eripuolilla Suomea. Mä sain noi paperit siis joskus viime kuun puolessavälissä, eli ihan hyvissäajoin.. Mutta, taisin saada ne vähän liiankin hyvissäajoin!
Tässä ajassa mä olen kerennyt hävittämään jokaisen pääsykoekutsun. Ja löytänyt ne. Ja hävittänyt uudestaan. Tänään löysin sitten taas maanantain pääsykokeisiin kutsun. Aloin kattelemaan niitä papereita vielä kerran, että tiiän mitä kaikkea sinne pääsykokeisiin pitää ottaa mukaan ja mitä kaikkea mun pitää vielä käydä perjantaina Lahdessa ostamassa, ennenkuin lähden kohti Kauhajokea. Oh jesus, arvatkaa mikä sieltä papereiden seasta löyty!

ILMOITTAUTUMISLOMAKE PÄÄSYKOKEISIIN!
 
double-facepalm1

Mä en oikeesti tiedä enää, että mitä sanoa :----DDD Tänään oli tosiaan sen viimenen palautuspäivä sinne koululle ja se kouluhan on tosiaan JURVASSA, eli kaukanakaukana, etten oikein pääse viemäänkään tota sinne nyt millään ja valittelemaan omaa typeryyttäni. NO, eipä hätä vielä ole tän näkönen, koska kuitenkin hienosti löysin nyt ton paperin, niin laitoin sitten sähköpostia ja anelin, että jos laittaisin ton skannattuna vaikka liitteenä sähköpostiin, että toi paperi saapuis paikalle ennen mua sinne Jurvaan, koska oon kuitenkin menossa maanantaina sinne hiton pääsykokeisiin :D Mä niin tykkään tästä mun muististani ja kauheesta stressistä! Saa nähdä, että mitä täti vastaa mun sähköpostiin. Olis nimittäin ihan kiva nyt oikeesti mennä sinne pääsykokeisiin maanantaina ihan silleen luvallisesti :D

luv,
ninae


ps. katoin just ton Jurva-wikipedian, eihän koko kylää ole enää edes olemassa. Sehän on osa Kurikkaa :DDDD En tiiä miten mä selviin, ihan oikeesti. Kuolen kohta nauruun itteni kanssa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti