6/18/2012

summerwine

Alright, voisin pitkästä aikaa päivittää jotain fiksuakin :D Koulu on tosiaan loppunut jo melkein kuukaus sitten ja nyt vasta avaan koneen ekan kerran kunnolla. Oonhan mä facebookia ja tollasta käyttäny täs kuukauden aikana, mut en oikein oo pystynyt kunnolla päivittämään blogia puhelimella. En tiiä mikä on ollu, normistihan oon päivittäin koneella tekemässä erinäisiä asioita. Mut nyt kuitenkin kone on avattu ja toivottavasti jaksan päivitellä taas vähän useammin :) Kesä on lähteny käyntiin ihan vaan lomailemalla ja vaihtamalla maisemaa aika reippaastikin. Oon kesän Lahdessa mun porukoiden luona ja mulla ei poikkeuksellisesti oo tälle kesälle mitään töitä, koska jännitin tota koulun alkua niin paljon, etten voinut hakea sitten mitään järkevän kestoista duuniakaan.. nyt tosiaan on kouluvalinnat tehty ja koulunpenkkihän se odottaa meikäläistäkin :) Meen jatkamaan mun vanhan koulutuksen loppuun, jonka nimikin on tässä vuosien mittaan vaihtunut, eli musta tulee KUVA-ARTESAANI.
Tähän kesään on ehtinyt jo mahtua iloa ja surua ja erilaista kekkeriä myöskin :) Luokkakaveri piti pienellä porukalla meille "kesänalottajaiset" Järvenpäässä, oli ihan huikeen kivaa! En oo pitkään aikaan ollu kunnolla viihteellä ja nyt oli jotenki kaikki niin hyvin, että pysty olla murehtimatta koko illan ja pitää vaan hauskaa hyvässä seurassa :) Koko iltahan huipentui siihen, kun tultiin baarista ja mentiin uima-altaaseen "pelaamaan vesifrisbeetä" ja juomaan viiniä :D Lopulta lilluttiinkin ammeessa ja päästiin joskus aamulla vasta nukkumaan :)



Jepajep, eipä tässä oikein muuta ole sitten erikoisemmin tapahtunut. Riina on muuttanut lähemmäs, Kauhajoella on tullut käytyä aika aktiivisesti (jopa autolla!) ja uutta kämppää oon etsinyt. :) Kesään mahtuu vielä paljon juttuja! Olis uimareissuja tiedossa hienolla louhoksella, festaria, aurinkoa ja vaikka mitä perinteisiä kesä-juttuja :) En oo tosiaan ollu moneen vuoteen näin rehellisesti työttömänä koko kesää ja ihan hyvältä tää kyllä kieltämättä tuntuu!


we <3 it


palaillaan,
ninae

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti