12/02/2012

Rakas joulupukki..


..Oon ollut tänä vuona erityisen ahkera.. Etenki tänä viikonloppuna! Eilen tein suursiivouksen mun vaatehuoneeseen ja katsoin tavaroita kirpparille. Mun vaatehuone ei oo ollut tän puolen vuoden aikana mitä oon asunut tässä asunnossa noin siistinä ku nyt on. AH, toivonmukaan se pysyyki siistinä jatkossakin.

Must on alkanut tuntumaan siltä, että mitä vanhemmaks on muuttunut niin sitä vaikeampi on keksiä mitä tahtoisi joululahjaks. Onks muillaki tullut tätä ongelmaa?

Pienenä oli helppo selaa lelulehteä ja olla ''tän ja tän.. tänki mä haluun.. ja tän!''. Nykyään mietin, että mitä mä oikeasti tarviin (ja ehkä vähän mitä haluaisin). Käytännölliseet jutut nousee aina ekana listoille ja sit vähitellen huomaa, että kaikkii turhuuksiakin kertyy. Rahaa en tykkää pyytää, koska se jotenkaa ei tunnu niin lahjalta kuin joku kokreettinen juttu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti