3/22/2013

oujee

En oo varmaan kuukauteen koskenut kameraan muuta ku siirtänyt sen paikkaa. Kuvailen nykyään nii paljon kännykällä ja istagrammiinkin tulee lisäiltyyvälillä  kuvia. Oon pariin otteeseen sanonut sen sovelluksen olevan niiin mua varten. Tykkään kattella muiden kuvia.. usein mun blogien ''lukeminen'' onkin sitä, että katon vaan kuvat ja jätän tekstit toiseen arvoonsa. Jep. 

Ja tosiaan mitä mulla tämä puhelin on ollut vissii reilun kuukauden ja muistissa jo n.500 kpl kuvia.. hahahha. Ja kuinka moni niistä onkaan oikeesti tarpeellisia? Voi tätä nyky aikaa. Ennnen vanhaa piti harkiten miettii mihinkä käyttäisi filmirullan 21 ruutua.. Nykyään on eri. Ihan mistä vaan tulee otettua kuvia! HAH. Pian pääsetteki tutustu mun kännykän galleriaan! Enjoy!















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti