3/25/2011

// vain 7 numeroa oikein...





























Jos mulla olisi paaaaljon rahaa, ni tahtoisin esim. noi jutut mitä tuossa kuvassa on..
Uusi puhelin olis kiva (pitänyt hankkia varmaan puolen vuoden ajan toi c3 tai e71, mutta en vaan ole raaskinut ostaa..), samoin kuin uusi läppärikin.. Kameraa joku kiva objektiivi ja lisäsalama.. Sitten myös haluisin uuden digipokkarin, joka olis kätevä kantaa reissuissa mukana ja sitten myös haluisin vedenkestävän kameran.. ja hmm.. Lomamatka olis ykkösenä 'hankinta'-listalla.

Ehkäpä mä vaan lottoan huomenna ja  VOITAN  7,5 miljoona euroa.



4 kommenttia:

  1. kiva blogi, tykkään kun sul on erilaisia postauksia :)

    VastaaPoista
  2. no eihän toi C3 ees oo kallis, 110euroa? :o taisin muuten jo päätyä siihen et ostan sen :-D läppäri (eli macbook) kyllä lähtee heti ylppäreiden/ekojen kesätyöpalkkojen jälkeen messiin kaupasta, mulla menee niin pannu jumii tän pöytäkoneen kanssa :-D ja kesätyörahat taitaa upota sitte uuteen objektiiviin, joku perus zoomi ois kiva ku laajis ja kiintee löytyy jo esim. Canon 24-70mm f2.8L. Ja loput sit siihen ku vietän ens talven ausseissa seikkailee (toivon niin että tää suunnitelma toteutuu!) ja opettelee vähän enkkua :-D

    VastaaPoista
  3. Tiiku, no ei olekkkaa.. mut oon ollut silleen 'odotan et hinta laskee ja ostan sit!'(jopa 2e alentunut hinta ;)) Nonni. Pian todellakin ollaan ememmän samixia, ku mäki joskus sen c3n hankin.. Mul lähinnä mennyt mun läppäriin hermot siin suhtees, että ku toi virtapiuha on aina paskana ja saa aina olla ostamssa uutta..Onneks on ebay josta saa halvalla piuhoja. HUPS!

    Ja mä lähden sun mukaa ausseihi. OKKE

    VastaaPoista