6/25/2011

MidsummerMayhem vol. 3



Tää juhannuksen viettäminen on liian rankkaa mulle. Eilen tosiaan olin Villa Mansella partyilee, selvinpäin ! Oon ylpeä itsestäni, että oon onnistunut olemaan nää kaikki pakolliset-ryyppyjuhlat selvinpäin.. Uusvuos - kuumeessa. Vappu - ei vaan inspannut. Koulujen loppu - olin kuskina. Ja nyt juhannus - ½ zidusta join ja lopulta joinki pelkkää limpparia.

Mutta niin. Hauskaa oli, paljon porukkaa.. Uutta ja vanhaa ! Kuvia mulla ei oo koko illalta mitään, koska kiireessä unohdin kotiin kameran. Huomas, että on ollut töissä koko viikon ku 01.30 aikaa alko jo niin paljon ramasee, että oli pakko lähteä kotiin nukkumaan.. Porukka vielä jäi siinä vaiheessa saunomaan ja jatkamaan bailuja..

Tää päivä sitten onki mennyt täysin harakoille. Great. Koko päivän oon sitten nukkunut ja kattonut MTV Weekend Break - Paris Hilton's Dubai BFF. HAHAHA. Jotenkin niin läppä ohjelma. Meidän äiti kommentoi jo joskus pari tuntia sitten "VIELÄKÖ TÄÄ TULEE?!" -Jep, tää on maraton !

Ja niin.. Mua söi eilen varmaan miljoona itikkaa.. FFFUUUUU !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti