6/30/2011

Sunny day !

Tätä päivää taas oon odottanut kuin kuuta nousevaa, vapaapäivä ! Rehellisesti mua on niiiin paljon ärsyttänyt olla töissä ku ulkona on +miljoona astetta lämmintä ja itse joudun jumittamaan sisätiloissa, venailla asiakkaita, palvella heitä ja kuunnella 'Voi ku teillä on ihanan viileä tälllä. Ulkona on niiin lämmin!' Jepjep, niinhän meillä on..

Mutta niin, aamusta yritin tulla tekemään postausta. Mutta mitä? Bloggeri ei vaihteeksi toiminut silloin, kuin eniten olisin tarvinnut sitä. Olisi ehkä tullut liiankin angstikas postaus aiheesta vapaapäivä + aurinko. Olin niin asennoitunut, että herään ajoissa ja menen jatkamaan unia ulos. Heräsin virkeänä 9:30 ku kello soi, nousin ja rasvasin itteni aurinkorasval, jeah.. Kaikki oli siihen asti hyvin, kunnes tajusin ETTEI ULKONA EDES PAISTA AURINKO ! Joten jäinkin sitten sisälle katsomaan piirettyjä ja siivoamaan huonetta (jes, tää ikisuusprojekti saatu käyntiin taas). Taisin ottaa myös välikuolemaakin, kunnes tajusin auringon tulleen pilvien takaa esille ja siitä lähtien oonki ollut ulkona chillin'. 

Huomenna sit takas töihin.. seuraavat vapaat onki ens viikolla, toivottavasti silloinki olis lämmintä ja aurinko paistais, ni pääsis hengailemaan ulos. Niin ja joo ! Mun Prahan matkaki lähenee.. Vielä 22 päivää töitä, kunnes alkaa kahden viikon loma. JEBA, täst mä tykkään !

Ja niin. Vaikka Suomessaki on nyt tää helleaalto liikkellä, tahtoisin silti ulkomaille.. Oon taas päässyt mun lemppari harrastuksen pariin - äkkilähtöjen bongailuu. Vaikka tiedän, etten pysty ennen syyskuuta lähtee minnekkää, ni silti harrastan sitä ja kääntelen veistä haavassa.. Heitän vielä varmuudeks suolaaki haavaan. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti