7/08/2011

I just came to say hello !


Hólaaa. 

Miten tää aika menee oikeasti näin nopeasti? Tuntuu siltä, että olisin vasta aloittanut työt.. mutta ei. Kuukauden oon jo taas viihdyttänyt asiakkaita ja varmasti saanut harmaita hiuksia "työstressistä". Hah, mutta eipä niitä harmaita hiuksia enään nää, ku päätettiin viikko sitten korkkaa kaverimme uusi kämppä ja värjättiin hiukset siellä! Ninalla taas puna/mustat hiukset... Ja mullehan näistä piti tulla tumman ruskeat, about tollaiset ku kuvassa, mutta mikä menikään pieleen. Pidin vain 20min väriä päässä ja tadaa, MUSTAT hiukset taas vaihteeksi. Ei se midist, mukavaa vaihtelua taasen kerran.

Tiistai-iltana ku olin ylläripylläri töissä, päätin lukea päivän lehdet ja sattumalta katoin sääennusteet. Keskiviikoksi ja torstaiksi oli luvattu +27'C ja AURINKOA ! Kui fiiliksissä olin tuosta 'uutisesta', nimittäin mullapa oli juuri sopivasti nuo päivät vapaata. Kerranki mun vapaapäiville sattuuu täydelliset kelit.
Nopeastihan noi vapaat meniki aurinkoa ottaen, shoppailemassakin kävin kahteenki otteeseen  ja kuhan vaan hengailtiin kavereiden kanssa..

Tää vklp meneeki töissä, niiku melkein kaikki edellisetkin vklp. Summer uppikin olis, mutta eipä mulla ole lippuja sinne ja huomiseksi on luvattu sadetta/ukkosta.. Joten huomisen illan taidan viettää vaihteeks kavereiden kanssa jtn siistiä tehden (esim. Tiian sohvalla angry birdsin pelaamista sen puhelimella. hahah :D)

Have a nice weekend !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti