7/16/2011

I'd go anywhere for you

Mä en yleensä ole mitään ihan mieletöntä jännitys-tyyppiä, mutta nyt alkaa kieltämättä kyllä vähän puntti tutista. Mun monen vuoden takainen ystävä tulee käymään mun luona sunnuntaina. Ja viipynee muutaman päivän.
Ei tässä varmasti muuten oliskaan mitään ihmeellistä, mutta ollaan tosiaan nähty viimeeksi reippaasti yli vuosi sitten (korjaa, jos oon väärässä, tiedän että luet tän) ja sekin oli hyvin pikainen kaljalla käyminen Oulun Amarillossa. Tai no.. Ei se pikainen kaljalla käyminen kyllä ollut, vaan pikainen tapaaminen. Istuttiinhan me monta tuntia pelastamassa maailmaa :D

No, anyhow, ollaan aina vähän kärsitty tällaisesta pitkänmatkan-suhteesta, kun ei olla koskaan asuttu läheskään samalla paikkakunnalla.
Mä olen kyllä asunut samalla paikkakunnalla aina, mutta vaan lähes toisella puolella Suomea. Ainakin siltä se matka tuntui.
Eipä siinä mitään, ettei nähty montaa kertaa välillä Lahti-Oulu saatika sitten välillä Lahti-Rovaniemi. Mutta nyt etäisyys on muuttunut jo melko sairaisiin mittakaavoihin. Ensin Lahti-Barcelona ja nyt Lahti-Dublin.
Huhhuh.

Mun on pitänyt mennä montamontamonta kertaa Barcelonaan. En ehtinyt, maa kerkes vaihtua ennen, kuin tää "hyvä ystävä kerkes" mennä sinne. Irlantiinhan mun on pitänyt kanssa mennä tässä jo jonkin aikaa... No, ei tarvinnu lähteä vieläkään! :D


Mistä saa halpoja lentoja Irlantiin?

Huomenna siis ilmeisesti hakemaan matkalainen Helsinki-Vantaalta ja tähän reissuun itseasiassa liittyy toi Riinakin.. Jotain räpsyttimiä sille pitäis vissiin tehdä huomenna, kertokoot itte lisää!



Ps. Silloin, kun tein juhannus-päivitystä ja lupasin katsoa, jos saisin kuvia lisättyä puhelimella, niin en saanut. Onko edes mahdollista lisätä iPhonella kuvia tänne?

2 kommenttia:

  1. Onneksi hyvät ystävät ovat selaisia, että heidän kanssaan voi jatkaa aina siitä mihin jäi, eikä välimatkakaan tunnu lopulta sitten missään. :)

    Yksi halvan lennon mahdollisuus olisi ehkä Tampere - Edinburgh / Edinburgh - Dublin Ryanairilla. ;)

    VastaaPoista
  2. Todellakin! Mä tossa just pohdiskelin, että harvassa näitä ihmisiä on, mutta on niitä olemassa :) ihan mahtavat pari päivää, ens kerralla kuulemma sitten parin vuoden päästä uusiks.. saattaapi olla että tää tyttö lähtee irlantiin sit lomailemaan, en suostu enää pitämään tälläsiä taukoja!

    Ja kiitos vinkistä, pitääkin nyt ruveta oikein tutustumaan noihin hintoihin. Kohta alkaa noi opiskelut, haluaiskohan KELA rahottaa mun hermoloman..

    VastaaPoista